Úspěšný marketing začíná při dobrém produktu

Úspěšný marketing začíná při dobrém produktu

Občas se klienti obracejí na své agentury, aby jim účinnějším marketingem pomohly změnit názory zákazníků. Nic proti tomu, pokud firma inovovala výrobek a třeba to oznámit spotřebitelům, případně přináší na trh něco natolik odlišné, že lidé se o tom musí teprve dozvědět a přesvědčit se o účinku. Ponechme nyní stranou i skutečnost, že občas je jednodušší začít komunikovat znova, než nahradit jeden názor jiným.

V čem je tedy háček?

Velmi často přichází takový požadavek od výrobce, jehož produkt kvalitou či vlastnostmi zákazníků hluboce zklamal. Případně nabízí službu, o kterou nikdo nestojí, protože neřeší skutečnou potřebu cílové skupiny. Namísto průzkumu stálo u zrodu zřejmě jen zbožné přání podnikatele …

Kolik peněz dát do marketingu, aby přišli lepší obchodní výsledky?

Odpověď jistě tušíte. Než začnete propagovat výrobek, který u spotřebitelů „propadl“, musíte všechny jeho nedostatky odstranit. Jinak je každá reklama zbytečná, povede pouze k rychlejšímu konci vašeho podnikání.

Nezačínejte své podnikatelské úvahy otázkou, jakou propagaci nasadit. Raději skočte rovnýma nohama do prodeje a začněte sbírat zkušenosti z reálného trhu. Zbytečná je vám pěkná kancelář a vkusné vizitky, pokud vaše služby naplňují neexistující potřeby. Nejednou zjistíte, že to, co jste chtěli původně dělat, není příliš žádané, ale zákazníkům chybí cosi jiného, ​​což však dokážete poskytnout také. Teprve když si „vyléčíte“ první dětské nemoci, pak připravujte nabídky a propagační materiály. Budou pravděpodobně mnohem blíže realitě a samozřejmě o to účinnější.

marketing

marketing

 

You must be logged in to post a comment Login