Propagovat účinně a efektivně

Propagovat účinně a efektivně

Odpovědí je najít cesty, které jsou účinné, ale nestojí mnoho peněz. Menší firmy nemusí rezignovat. Mohou si dovolit rychlejší reakce, užší kontakt se zákazníky a také některé praktiky, na které si už velcí a zavedení konkurenti netroufnou. Jay Conrad Levinson vydal poprvé knihu o Guerilla marketingu v roce 1983. Dal v ní jméno oblasti marketingové komunikace, která se nespoléhá na velký rozpočet, ale na nápady a osobní zaujatost marketérů, často samotných majitelů firem.

Netradiční marketing stojí a padá na schopnosti inovací a přizpůsobení se podmínkám trhu. Je logické, že internet se velmi rychle stal jedním z jeho hlavních nástrojů. Je třeba si uvědomit, že jakkoli účinný nástroj zbývá pouze nástrojem a musí být správně použit. I výjimečné myšlenky musí být v souladu se samotnými principy a zákonitosti marketingu nemohou obcházet. Strategie a jasně definovaný cíl by měly stát na začátku každé kampaně. Pokud se vám podaří zákazníky šokovat nebo rozesmát, dosáhnete to více či méně agresivním způsobem, nemusí to ještě znamenat efektivní marketing. Získat zákazníkovu pozornost je důležité, ale pokud mu nedokážeme zprostředkovat své poselství, neposune nás to blíže k cíli.

Marketing

Marketing

You must be logged in to post a comment Login